Referat Budownictwa, Infrastruktury Technicznej i Gospodarki Komunalnej.

Kompetencje i zadania relizowane w Referacie BGK.

 

Do podstawowego zakresu zadań Referatu Budownictwa, Infrastruktury Technicznej i Gospodarki Komunalnej należy:

 

  1. Wykonywanie zadań własnych z zakresu planowania przestrzennego zagospodarowania terenu gminy;
  2. Przestrzeganie zgodności zagospodarowania terenu gminy z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego;
  3. Przygotowanie i wydanie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu;
  4. Prowadzenie spraw z zakresu rozwoju przestrzennego gminy;
  5. Prowadzenie inwestycji na terenie gminy;
  6. Przygotowanie projektu umów na wykonanie inwestycji;
  7. Prowadzenie kontroli realizowanych inwestycji na terenie gminy;
  8. Kompletowanie i przechowywanie dokumentacji dotyczącej prowadzonych inwestycji;
  9. Prowadzenie gospodarki komunalnej i mieszkaniowej;
  10. Prowadzenie spraw w zakresie budownictwa drogowego;
  11. Prowadzenie wykazu dróg gminnych;
  12. Przygotowanie i wydanie zezwoleń na prowadzenie robót w pasie drogowym dróg gminnych;
  13. Prowadzenie spraw w zakresie dotyczącym infrastruktury technicznej, kanalizacyjnej i wodociągowej;
  14. Przygotowanie wniosków o dotacje przedmiotowe oraz dofinansowanie planowanych inwestycji;
  15. Opracowanie sprawozdań dla GUS i Urzędu Marszałkowskiego;
  16. Wykonywanie innych zadań wynikających z przepisów prawa oraz poleceń Wójta.
 

Opublikowane przez: Agnieszka Dąbrowska | Data wprowadzenia: 2007-05-26 12:37:26 | Data modyfikacji: 2017-07-26 10:49:15.

Zobacz:
 Referat finansowy .  Referat Budownictwa, Infrastruktury Technicznej i Gospodarki Komunalnej. .  Referat Rolnictwa, Ochrony Środowiska i Mienia Komunalnego .  Referat Organizacyjno-Administracyjny .  Urząd Stanu Cywilnego .  Samodzielne stanowiska pracy .  Stanowiska z powołania: Sekretarz i Skarbnik . 
Data wprowadzenia: 2007-05-26 12:37:26
Data modyfikacji: 2017-07-26 10:49:15
Opublikowane przez: Agnieszka Dąbrowska