Biuletyn Informacji Publicznej  Gmina Gózd  www.gozd.pl
Dane
Gmina
Urząd Gminy
° Regulamin
° Załatwianie spraw
- Referat finansowy
- Referat Budownictwa, Infrastruktury Technicznej i Gospodarki Komunalnej.
- Referat Utrzymania Infrastruktury Technicznej
- Referat Rolnictwa, Ochrony Środowiska i Mienia Komunalnego
- Referat Organizacyjno-Administracyjny
- Urząd Stanu Cywilnego
- Samodzielne stanowiska pracy
- Stanowiska z powołania: Sekretarz i Skarbnik
° Ewidencje i rejestry
Ogłoszenia
Zawiadomienia_Informacje
Obwieszczenia
Postanowienia
Decyzje
Konkursy na wolne stanowiska pracy
Formularze do pobrania
Program CZYSTE POWIETRZE
WYBORY DO PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO 2024
WYBORY SAMORZĄDOWE 2024
WYBORY PARLAMENTARNE 2023
Taryfy za wodę i ścieki
RAPORT O STANIE GMINY
Organy
Rada
Transmisje z sesji Rady Gminy
Komisje Rady
Wójt
Prawo lokalne
Statut Gminy
Sesje Rady
Uchwały Rady
Zarządzenia Wójta
Zarządzenia Przewodniczącego Rady
Mienie gminy
Budżet
Sprawozdania finansowe
Podatki i opłaty
Zagospodarowanie przestrzenne
Strategia Rozwoju Gminy Gózd
Program usuwania wyrobów azbestowych dla Gminy Gózd na lata 2012-2032
Analizy stanu gosp. odpadami na terenie gminy Gózd
Elektroniczna Skrzynka Podawcza
Inne
Jednostki pomocnicze
Jednostki organizacyjne
Plany postępowań przetargowych
Zamówienia Publiczne powyżej 130 tys. zł
Zamówienia Publiczne poniżej 130 tys. zł
Przetargi
Archiwum przetargów
Oświadczenia majątkowe
Archiwum oświadczeń majątkowych
Udostępnianie informacji publicznej
Deklaracja dostępności
Koordynator ds. dostępności
Ochrona Danych Osobowych
Zgromadzenia Publiczne
Wyszukiwarka
Serwis
Sprawdź stan spraw
Dziennik Ustaw
Redakcja Biuletynu
Instrukcja obsługi
Rejestr zmian
Statystyka odwiedzin
 Urząd Gminy > Załatwianie spraw > Referat Budownictwa, Infrastruktury Technicznej i Gospodarki Komunalnej. strona główna 

Referat Budownictwa, Infrastruktury Technicznej i Gospodarki Komunalnej.
Kompetencje i zadania relizowane w Referacie BGK.

 

Do podstawowego zakresu zadań Referatu Budownictwa, Infrastruktury Technicznej i Gospodarki Komunalnej należy:

 

  1. Wykonywanie zadań własnych z zakresu planowania przestrzennego zagospodarowania terenu gminy;
  2. Przestrzeganie zgodności zagospodarowania terenu gminy z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego;
  3. Przygotowanie i wydanie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu;
  4. Prowadzenie spraw z zakresu rozwoju przestrzennego gminy;
  5. Prowadzenie inwestycji na terenie gminy;
  6. Przygotowanie projektu umów na wykonanie inwestycji;
  7. Prowadzenie kontroli realizowanych inwestycji na terenie gminy;
  8. Kompletowanie i przechowywanie dokumentacji dotyczącej prowadzonych inwestycji;
  9. Prowadzenie gospodarki komunalnej i mieszkaniowej;
  10. Prowadzenie spraw w zakresie budownictwa drogowego;
  11. Prowadzenie wykazu dróg gminnych;
  12. Przygotowanie i wydanie zezwoleń na prowadzenie robót w pasie drogowym dróg gminnych;
  13. Prowadzenie spraw w zakresie dotyczącym infrastruktury technicznej, kanalizacyjnej i wodociągowej;
  14. Przygotowanie wniosków o dotacje przedmiotowe oraz dofinansowanie planowanych inwestycji;
  15. Opracowanie sprawozdań dla GUS i Urzędu Marszałkowskiego;
  16. Wykonywanie innych zadań wynikających z przepisów prawa oraz poleceń Wójta.
 
Data wprowadzenia informacji 2007-05-26 12:37:26 Informację zaktualizowano 2017-07-26 10:49:15, wprowadzający: Agnieszka Dąbrowska

Zobacz:
 Referat finansowy .  Referat Budownictwa, Infrastruktury Technicznej i Gospodarki Komunalnej. .  Referat Utrzymania Infrastruktury Technicznej .  Referat Rolnictwa, Ochrony Środowiska i Mienia Komunalnego .  Referat Organizacyjno-Administracyjny .  Urząd Stanu Cywilnego .  Samodzielne stanowiska pracy .  Stanowiska z powołania: Sekretarz i Skarbnik . 
wersja do druku