Biuletyn Informacji Publicznej  Gmina Gózd  www.gozd.pl
Dane
Gmina
Urząd Gminy
° Regulamin
° Załatwianie spraw
- Referat finansowy
- Referat Budownictwa, Infrastruktury Technicznej i Gospodarki Komunalnej.
- Referat Utrzymania Infrastruktury Technicznej
- Referat Rolnictwa, Ochrony Środowiska i Mienia Komunalnego
- Referat Organizacyjno-Administracyjny
- Urząd Stanu Cywilnego
- Samodzielne stanowiska pracy
- Stanowiska z powołania: Sekretarz i Skarbnik
° Ewidencje i rejestry
Ogłoszenia
Zawiadomienia_Informacje
Obwieszczenia
Postanowienia
Decyzje
Konkursy na wolne stanowiska pracy
Formularze do pobrania
Program CZYSTE POWIETRZE
WYBORY DO EUROPARLAMENTU 2024
WYBORY SAMORZĄDOWE 2024
WYBORY PARLAMENTARNE 2023
Taryfy za wodę i ścieki
RAPORT O STANIE GMINY
Organy
Rada
Transmisje z sesji Rady Gminy
Komisje Rady
Wójt
Prawo lokalne
Statut Gminy
Sesje Rady
Uchwały Rady
Zarządzenia Wójta
Zarządzenia Przewodniczącego Rady
Mienie gminy
Budżet
Sprawozdania finansowe
Podatki i opłaty
Zagospodarowanie przestrzenne
Strategia Rozwoju Gminy Gózd
Program usuwania wyrobów azbestowych dla Gminy Gózd na lata 2012-2032
Analizy stanu gosp. odpadami na terenie gminy Gózd
Elektroniczna Skrzynka Podawcza
Inne
Jednostki pomocnicze
Jednostki organizacyjne
Plany postępowań przetargowych
Zamówienia Publiczne powyżej 130 tys. zł
Zamówienia Publiczne poniżej 130 tys. zł
Przetargi
Archiwum przetargów
Oświadczenia majątkowe
Archiwum oświadczeń majątkowych
Udostępnianie informacji publicznej
Deklaracja dostępności
Koordynator ds. dostępności
Ochrona Danych Osobowych
Zgromadzenia Publiczne
Wyszukiwarka
Serwis
Sprawdź stan spraw
Dziennik Ustaw
Redakcja Biuletynu
Instrukcja obsługi
Rejestr zmian
Statystyka odwiedzin
 Urząd Gminy > Załatwianie spraw > Referat Organizacyjno-Administracyjny strona główna 

Referat Organizacyjno-Administracyjny
Zadania Referatu Organizacyjno-Administracyjnego.

 

  1. prowadzenie spraw zwiazanych z kancelarią ogólną;
  2. prowadzenie sekretariatu;
  3. prowadzenie spraw kadrowo-płacowych pracowników urzędu;
  4. prowadzenie spraw związanych z obsługą działalności Rady Gminy i komisji;
  5. sprawowanie nadzoru nad prawidłowym działaniem oczyszczalni ścieków w Goździe i Klwatce oraz hydroforni w Goździe i Małęczynie;
  6. sprawowanie nadzoru nad usuwaniem awarii na sieci wodociągowej i kanalizacyjnej;
  7. sprawowanie nadzoru nad konserwatorami oczyszczalni i hydroforni, palaczami, dozorcami oraz pracownikami zatrudnionymi w ramach prac interwencyjnych i robót publicznych i przygotowania zawodowego;
  8. sporządzanie miesięcznych harmonogramów pracy dla podległych pracowników;
  9. sprawowanie nadzoru nad prowadzonymi remontami bieżącymi;
  10. prowadzenie dokumentacji dotyczącej przychodów i rozchodów  wyposażenia, sprzętu, narzędzi oraz materiałów;
  11. przygotowanie dokumentacji inwentaryzacyjnej dla powołanych komisji;
  12. zaopatrywanie pracowników urzędu w materiały techniczno biurowe;
  13. zaopatrywanie w odzież ochronną, środki czystości, podstawowe środki medyczne;
  14. wyposażenie w urządzenia technicze i meble biurowe;
  15. prowadzenie spraw poligrafii, łączności telefonicznej i internetowej;
  16. prowadzenie spraw związanych z bieżącymi naprawami i konserwacją sprzętu;
  17. sprawowanie nadzoru nad czystością pomieszczeń;
  18. prowadzenie bieżących remontów budynku;
  19. prowadzenie ewidencji wyposażenia pomieszczeń w budynku;
  20. nadzorowanie pracowników obsługi obiektu;
  21. wykonywanie innych zadań wynikających z przepisów prawa oraz poleceń Wójta.
 
Data wprowadzenia informacji 2007-09-21 12:24:58 Informację zaktualizowano 2007-09-21 13:08:43, wprowadzający: Agnieszka Dąbrowska

Zobacz:
 Referat finansowy .  Referat Budownictwa, Infrastruktury Technicznej i Gospodarki Komunalnej. .  Referat Utrzymania Infrastruktury Technicznej .  Referat Rolnictwa, Ochrony Środowiska i Mienia Komunalnego .  Referat Organizacyjno-Administracyjny .  Urząd Stanu Cywilnego .  Samodzielne stanowiska pracy .  Stanowiska z powołania: Sekretarz i Skarbnik . 
wersja do druku