bip.gozd.pl
Biuletyn Informacji Publicznej
 Gmina Gózd www.gozd.pl
Urząd Gminy > Referat finansowy strona główna 

Referat finansowy
Kompetencje i zadania realizowane w Referacie
Finansowym.

 

Do podstawowego zakresu zadań Referatu Finansowego należy:

 

  1. Opracowanie projektu budżetu Gminy w zakresie dochodów i wydatków;
  2. Analizowanie wykonania budżetu oraz nadzorowanie jego realizacji;
  3. Opracowanie projektu uchwał Rady Gminy w sprawach zmian w budżecie;
  4. Opracowanie sprawozdań półrocznych i rocznych z wykonania budżetu Gminy;
  5. Prowadzenie księgowości budżetowej podatkowej;
  6. Prowadzenie ewidencji księgowych mienia gminy;
  7. Rozliczanie prowadzonych inwentaryzacji mienia;
  8. Realizowanie funduszu ochrony środowiska, świadczeń socjalnych i innych;
  9. Prowadzenie spraw związanych z wymiarem i poborem lokalnych podatków i opłat;
  10. Sprawowanie nadzoru oraz kontroli finansowo-gospodarczej w jednostkach organizacyjnych poległych gminie;
  11. Prowadzenie rachunkowości wpływów i wydatków budżetowych;
  12. Wydawanie zaświadczeń o stanie majątkowym;
  13. Sporządzanie list wynagrodzeń i rozliczanie z ZUS;
  14. Prowadzenie rozliczeń z Urzędem Skarbowym;
  15. Prowadzenie obsługi kasowej;
  16. Prowadzenie egzekucji w razie nieuregulowania w terminie należności i świadczeń stanowiących dochody gminy;
  17. Prowadzenie kontroli rozliczeń rad sołeckich;
  18. Inne wynikające z przepisów prawa oraz poleceń Wójta.
 
Data wprowadzenia informacji 2007-05-26 12:34:04 Informację zaktualizowano 2017-07-26 10:47:56, wprowadzający: Agnieszka Dąbrowska

Zobacz:
 Regulamin .  Załatwianie spraw .  Ewidencje i rejestry . 
wersja do druku
  Biuletyn Informacji Publicznej - bip.gozd.pl